3 Mayıs 2013 Cuma

Resimle Para Kazanma Tekniği Nedir?


Resimle Para Kazanma Tekniği Nedir?

Resimle para kazanma tekniği çektiğiniz fotoğrafların fotoğraf satış siteleri aracılığıyla dergi gazete internet siteleri vb. yerlere satılmasıdır. İnternette orjinal ve telif hakkı olmayan resim bulmak cidden zor bu yüzden biz bu eğitim kitabında sizlere fotoğraf çekerek internetten nasıl gelir elde edebileceğinizi öğretecez. Kitabımız  4 ana temel rehberden oluşmaktadır...





Bu rehberde resimle para kazanma hakkında, sistemin işleyişi ile ilgili detaylı bilgi verilmekte. İnternetde ne tür resimlere talep var ve resimlerinizi nerelerde satabilirsiniz gibi bilgiler mevcut...



Digital Resim rehberinde, dijital fotoğraf makinası ve hafıza kartı alırken nelere dikkat etmelisiniz, dijital fotoğraf ve resim sanatı hakkında teknik bilgiler, gibi temel bilgileri ve önemli ipuçlarını bulabilirsiniz.


 Resim satmak için nasıl bir altyapı oluşturacağınızı ve resim sitelerine kayıt ve ödemelerinizi alma yöntemlerini bu rehberde bulacaksınız. Konuya ilişkin yasal kurallar, çekeceğiniz resimlerin kalite standartları ile ilgili bilgiler de bu rehberde.

Resimle kazanma projesi kapsamında verilen eğitimlerden birisi de profesyonel photoshop eğitimi. Bu rehber de, çektiğiniz resimleri photoshop ile nasıl profesyonelce düzenleyeceğinizi öğreneceksiniz. Yine konuya ilişkin teknik terimler ve açıklamaları bu rehberde.


Bu eğitim seti ile;
Birkaç resimle dahi, muntazam olarak  aylık gelir elde etmeyi,
İnternetde resim satmak ile alakalı tüm teknik konuları ve temel bilgileri,
Türkçe resim sitelerinin adreslerini,
İngilizce ve Almanca resim sitelerinin adreslerini öğrenebilirsiniz.


İnternetde resim satarak para kazanmayı anlatan bu ürünün 30 günlük para iade garantisi de mevcut. Eğer 30 gün içerisinde üründen memnun kalmazsanız paranız iade ediliyor.
Dünyada oldukça yaygın, ancak ülkemizde pek bilinmeyen ve sadece küçük bir kesimin kazanç kapısı durumunda olan bu kazanç modeli ile internetden para kazanmak isterseniz daha detaylı bilgiyi aşağıdaki banner’ a tıklayarak alabilirsiniz.





3 yorum:

  1. Salih YILDIRIM7 Mayıs 2013 03:55

    Size çok teşekkür ederim bugün sizin sayenizde ayda 3000 tl kazanıyorum bu kitabı ilk aldığımda acaba kitaptaki bilgileri uygulayabilirmiyim diye kuşkularım vardı ama kitabı okuyup aşama aşama bütün yöntemleri uygulayınca başarmaya başladım tekrar tekrar size çok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim bu hızla yayılmaya başlayan bir iş modeli ve herkes geç kalmadan kullanmaya başlamalı.

      Sil
  2. Ben de para kazanmak ve zengin olmak istiyorum. Fotoğraf çekmeyi de seviyorum. Sitenizde verdiğiniz bilgiler ilginç geldi bana. Denemeyi düşünüyorum çünkü para kazanmak, zengin olmak için bir yerlerden bana miras kalması dışında artık bir ümidim kalmadı. İşsizim. İş arıyorum bulamıyorum. Bir gün kapımın bir miras avukatı tarafından çalınıp sana miras kaldı bu paralar demesi dışında bir ümidim kalmadı inanın. Bir de fotoğraf çekip satmayı bir deneyeyim. Belki para kazabilirim bu şekilde...

    YanıtlaSil